×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پژوهش سرای دانش آموزی قشم رتبه برتر کشور را کسب کرد

قشم – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: پژوهش سرای دانش آموزی جوان این شهرستان مرزی با معرفی و تجلیل از پژوهشگران فرهنگی و دانش آموزان فناور نگین خلیج فارس عنوان پژوهش سرای برتر وزارت آموزش و پرورش را در سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۲ کسب کرد.

حسین رنجبر گلشواری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پژوهش سرای دانش آموزی جوان قشم با توجه به ارزیابی سالیانه وزارت آموزش و پرورش با کسب رتبه عالی به عنوان پژوهش سرای برتر کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: پژوهش سرای دانش آموزی سرزمین آب و آفتاب به همراه پژوهش سراهای استان های ایلام و فارس موفق به کسب این افتخار شد.

پژوهش سرای دانش آموزی قشم رتبه برتر کشور را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: قرار گرفتن در میان پژوهش سرای برتر کشور از اهداف پنج ساله پژوهش سرای دانش آموزی این شهرستان مرزی محسوب می شد که با تلاش و تعامل مجموعه مدیریتی و اجرایی آن، در مدت ۲ سال این هدف مطلوب محقق شده است.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: در کسب این افتخار «منور زید آبادی» به عنوان مدیر برتر پژوهش سراهای کشور و دانش آموزان «زهرا میردادی» و «شفا ناظری» از دبیرستان تربیت قشم و «ریحانه خدمتتان» از دبیرستان نمونه دولتی محدثه به عنوان دانش آموزان پژوهشگر برتر کشوری از این جزیره نقش مهم و حائز اهمیتی داشتند.

پژوهش سرای دانش آموزی قشم رتبه برتر کشور را کسب کرد

وی گفت: نخبه پروری و پرورش دانش آموزان پژوهش گر در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس ضامن ایجاد زمینه های توسعه کشور در آینده است که به ترغیب و حمایت بیش از پیش مسوولان امر و ایجاد انگیزه فراگیر در بین آنان نیاز دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با بیان اینکه ۲ سال حضور پی در پی و فعال در جشنواره های علمی و پژوهشی استانی و کشوری و کسب رتبه های برتر و تامین زیر ساخت های لازم پژوهشی برای دانش آموزان قشمی از مهمترین دلایل دست یابی به این افتخار به حساب می آید اظهار داشت: همچنین آموزش دقیق علمی در زمینه پژوهش از مقطع ابتدایی تا پایان متوسطه و تلاش در جهت تولید تفکر پژوهشی از دیگر عوامل برتری پژوهش سرای دانش آموزی جوان نگین خلیج فارس است.

پژوهش سرای دانش آموزی قشم رتبه برتر کشور را کسب کرد

وی اعلام کرد: همچنین به مناسبت بزرگداشت روز ملی پژوهش «رضوان میر دریکوند» از فرهنگیان این اداره نیز به عنوان فناور برتر دستگاه های اجرایی استان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
پژوهش سرای دانش آموزی قشم رتبه برتر کشور را کسب کرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false